צוות הקידום האורגני של McCann Digital בעל נסיון רב ומומחיות גדולה בכל תחומי קידום האתרים במנועי החיפוש (SEO) וגם בחנויות האפליקציות (ASO), ואנו יכולים להביא כל אתר או אפליקציה ל-Top של תוצאות החיפוש בגוגל – נסו אותנו!
אנו חיים ונושמים קידום אתרים ומבינים שקידום האתר הוא אמצעי להשגת המטרות העסקיות של לקוחותינו. עבורנו כל לקוח הוא שותף מלא לדרך ולכן חשוב לנו להגדיר יעדים מדידים ולאפשר תמיכה אנליטית מקיפה על מנת לאפשר ללקוחות ולנו למדוד ולעקוב בשקיפות אחר הביצועים. בין היתר אנו עושים זאת באמצעות דשבורד ייחודי פרי פיתוחנו המנגיש באופן נוח וברור את יעדי הפרויקט, מיקומי ביטויים, נפחי התנועה לנכסים הדיגיטליים ומבצע השוואות תקופתיות על פי דרישה לאיתור מגמות וכד’.
צוות הSEO עובד עם הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בשוק המאפשרים לסרוק את האתר בראייה של מנועי החיפוש המובילים. בנוסף, עבודת הSEO מלווה באוטומציה באופן מותאם אישית לכל צורך פרויקטאלי לצורך הפקת דוחות וחשיפה לנתונים.
יש לנו שליטה והבנה בכל הפלטרפורמות ומערכות ניהול התוכן: בין אם מבוססות PHP, ASPX, או JavaScript ו-PWA’s. נסיון רב בקידום אתרים, אפליקציות, ערוצים ברשתות חברתיות ונכסים דיגיטליים תומכי קמפיינים מכל הסוגים בארץ ובחו”ל.
כחלק מפעילות הקידום האורגני, אנו נעביר לכם המלצות מקיפות בנוגע למבנה האתר שלכם (נחפור לכם בשרת ובקוד), התוכן המוצג בו ואופן ההצגה שלו (כל הקללות שאולי שמעתם כמו Meta או Canonical), שיפורים לחוויית המשתמש (קצת CRO, מה?) ושיפורים טכנולוגיים שניתן או שיש צורך להטמיע בו על מנת לשפר את הנראות בחיפוש האורגני, וגם נערוך פעילויות תוכן שיניבו קישורים מאתרים חזקים ורלוונטיים אל האתר שלכם.
מומחיות וניסיון בקידום אפליקציות מובילות בארץ ובחו”ל כולל ליווי מלא וצמוד בפעילות ע”י מומחי ASO תוך כדי ניטור ובקרה שוטפת. קידום האפליקציה בחנויות Google ו-Apple, תמיכה ואופטימיזציה לגרסאות שעולות ובביצוע פעילויות תוכן שיניבו הורדות והתקנות איכותיות של האפליקציה.
בשורה התחתונה – We Know Google, ואם אתם רוצים להיות ב-Top של התוצאות האורגניות במנוע החיפוש הכי גדול בעולם (ובכל הקטנים על הדרך) – אנחנו האנשים שחיפשתם
האתגר
רוצים להיות במקום הראשון בתוצאות החיפוש לביטוי החיפוש העיקרי של עמוד הבית, לגיטימי. ניגשנו לעבודה – עשינו את המחקרים, בדקנו את האתר והתחלנו לעבוד על הנושא. עשינו אופטימיזציה לתגיות ה-Meta באתר ובעמוד עצמו, הוספנו תכנים שיתנו ערך, שיפרנו את הקישוריות ואת הניווט, טיפלנו בהיררכיה וב-HTML של האתר וחיזקנו עם פעילויות תוכן חיצוניות שהניבו קישורים איכותיים. במקביל שיפרנו את ההתאמה של האתר למובייל, בדקנו את מהירויות הטעינה ושיפרנו כל מה שאפשר. עם כל העבודה ושיתוף הפעולה המלא של TI-Swim הצלחנו להגיע למקום 2, אבל האתר לא הצליח להמשיך עוד למעלה. במקום ה-1 התמקם אתר מתחרה, קטן יותר.
הרעיון
שיפור מהירות הטעינה תיתן לנו את היתרון הנוסף שהיה חסר מעל המתחרה. באתר קיים וידאו המתנגן בעמוד הבית ש-TI-Swim רצו להימנע מלהסיר, ולמרות שבוצעו פעולות להקטנת זמני הטעינה שלו עדיין מדובר בוידאו – ההנחה שלנו היתה שהסרה שלו בהכרח תאיץ את זמן טעינת העמוד. גוגל ביצעו עדכון הקשור ישירות לנושא הזה לאחרונה, ושיפור בו יכול להביא לתוצאות.
התוצאה
הסרת הוידאו גרמה לשיפור של 3 שניות בזמן הטעינה של העמוד. תוך 3 ימים מרגע הסרת הוידאו האתר עלה למקום ה-1 בחיפוש הביטוי הראשי שלו, ו-2 ימים לאחר מכן גם תתי הביטויים עלו למקום ה-1 בהתאמה.