הצרכן חווה את המותג בכל נקודות המגע שלו. ויש הרבה כאלה. משווקים נאלצים כיום לנהל כמות עצומה של פלטפורמות דיגיטליות במומחיות רבה - לא תמיד עם שותף שמצליח לראות, לדעת ולהתמחות בכולם ומפרספקטיבה אסטרטגית הוליסטית. ואצלנו במשרד - 70 מקצועני דיגיטל ב-8 מחלקות, בתזמורת אחת מסונכרנת היטב, על נוף מלא על האקוסיסטם הדיגיטלי.
התראות ישירות לתיבת המייל שלך
על כל מה שחדש בעולם הדיגיטל?
הצרכן חווה את המותג בכל נקודות המגע עימו. ויש הרבה כאלו. משווקים נאלצים כיום לנהל כמות
עצומה של פלטפורמות
דיגיטליות במומחיות רבה – לא תמיד עם שותף שמצליח לראות, לגעת ולהתמחות בכולן, מתוך פרספקטיבה אסטרטגית-הולסטית.
אצלנו במשרד – מעל 70 מקצועני דיגיטל ב-8 מחלקות מקצועיות, שמנגנים בתזמורת מסונכרנת היטב, עם נוף מלא על
האקוסיסטם הדיגיטלי.