X

  • שנהיה בקשר?
    כל שאלה או בקשה תתקבל בברכה

    שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

טפסים או לא עושים א’ –
כיצד מעודדים משתמשים למסור מידע אישי

האתגר - הסרת חסמים למסירת מידע אישי והשלמת מילוי הטופס
היו שקופים! פשוט תסבירו למה אתם רוצים את המידע שאתם מבקשים
התראות ישירות לתיבת המייל שלך
על כל מה שחדש בעולם הדיגיטל?
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

האתגר

הסרת חסמים למסירת מידע אישי והשלמת מילוי הטופס

הפתרון

היו שקופים! פשוט תסבירו למה אתם רוצים את המידע שאתם מבקשים

התוצאה

שקיפות מול המשתמש תבסס אמון. ברגע שהמשתמש יודע לאיזו מטרה, הוא מבין את המשמעות ובוחר למסור או לא למסור את המידע

אז מה תכלס? טריקים וטיפים:

הנחיות

תייצרו טולטיפ לצד כל שדה נדרש ותסבירו במילים פשוטות מדוע אתם מבקשים את מה שאתם מבקשים.

עקביות

היו עקביים, תשתמשו בטולטיפ זה לצד כל השדות – לא רק לצד השדות הבעייתיים.

ולידציה

השתמשו בוולידציה בזמן אמת (Instant field Validation).

ברגע שהמשתמש טעה בשדה כלשהו, הציגו לו כבר באותו הרגע את הטעות (אל תמתינו ללחיצה על הכפתור) ולהפך, כאשר המשתמש מילא שדה בהצלחה, תעניקו לו את החיזוק החיובי והציגו לו ויזואלית שהשדה מולא בהצלחה! (טוב לטפסים ארוכים ותהליכי רכישה).

מיקרו קופי

הימנעו מלהשתמש בשפה רובוטית, תדברו אל המשתמש! על ידי שימוש במיקרו קופי נכון (נדבר על זה בהרחבה בשבוע הבא).

אל תציגו לו הודעות שגיאה רובוטיות, פשוט דברו איתו בגובה העיניים, רק בכתב.

שלא ישכח

הימנעו מלהשתמש רק בPLACEHOLDERS.

ברגע שאין כותרת חיצונית לשדה המילוי, המשתמש שוכח איזה שדה הוא ממלא (ביחוד בטפסים ארוכים).

איחוד

אחדו נושאים משותפים בטופס על ידי כותרות