X

  • שנהיה בקשר?
    כל שאלה או בקשה תתקבל בברכה

    שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

עולים בחיפוש – תקציר עדכונים מעניינים בגוגל ל-26.1 עד ה-1.2

התראות ישירות לתיבת המייל שלך
על כל מה שחדש בעולם הדיגיטל?
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

אז מה היה לנו בשבוע האחרון?

גוגל מציינים את חודש ההיסטוריה השחורה, מעלים התראות ומידע בזמן אמת על וירוס הקורונה ומעדכנים גרסה לממשק הסרת הלינקים
שלהם. אה, ורק שתדעו – מיקרוסופט מציינים את ה-SEO כחשוב ביותר מבין “המקצועות הקשים” במרקטינג

1. חודש ההיסטוריה השחורה בגוגל – האנשים והרגעים שכולם חיפשו ב-2019

חודש פברואר בפתח ואיתו מתחיל ה-Black History Month שגוגל כהרגלם ציינו ב-Doodle מושקע, וגם על ידי סרטון
המאגד יחדיו את הרגעים, האנשים והאייקונים האפרו-אמריקאים המחופשים ביותר בארה”ב ב-2019 לפי דאטה מ-Google Trends. מוזמנים
להקליק למטה וליהנות
חודש ההיסטוריה השחורה בגוגל

2. מתעסקים במרקטינג? – SEO היא היכולת החשובה ביותר שתוכלו לפתח

סקר
שנערך לאחרונה
ע”י מיקרוסופט מצביע על ה-SEO כיכולת החשובה ביותר מבין ה-Hard Skills שאנשי שיווק צריכים. למקום השני
הגיע Data Analysis שהולך איתו יד ביד, ובתחום הכישורים ה”רכים” יצירתיות היא המנצחת.

מה זה אומר?
שלנו בתור אנשי שיווק זו אחלה הזדמנות לראות את הרשימות האלו ולזהות איפה אנחנו כבר חזקים ורק צריכים להמשיך להתחזק
ולהתמקצע, ואיפה יש לנו הזדמנות לחדד ולהוסיף עוד Skill אחר מהרשימה אל רשימת היכולות שלנו.

SEO היא היכולת החשובה ביותר לאנשי מרקטינג

3. A new reason to Google it – מערכת התראות SOS לוירוס הקורונה

מחפשים מידע על הוירוס? רוצים לדעת אם יש התראות חשיפה באיזור שלכם (או בכל מקום אחר)? רוצים לדעת איך לשמור על עצמכם? לכו
חפשו!
גוגל השיקו אתמול מערכת התראות המציפה את כל
המידע העדכני בנושא 2019-nCoV, או בשמו הידוע
יותר “וירוס נובל קורונה 2019”. מחדשות מאתרים גדולים ועד ציוצים של יודעי דבר, כולל מידע חשוב וטיפים להישרדות

מערכת התראות וירוס קורונה

4. רוצים לא לעלות בחיפוש? מעכשיו זה קצת יותר קל ונעים

מכירים את זה שיש לכם אתר שיש בו הרבה תכנים שעולים על מגוון של ביטויים בחיפוש אורגני ומביאים לכם תנועה חינמית ואיכותית
לאתר, ואז יום אחד אתם מגלים שצץ בו איזה עמוד סורר ולא מנוהל שאיכשהו עלה לאויר, ועולה בתוצאות החיפוש בגוגל ועושה לכם
פדיחות?

אז גוגל בהחלט מכירים את זה, ומנסים לעזור לנו בכל דרך לעזור להם לנקות את תוצאות החיפוש מתכנים שלא מביאים ערך לגולשים.
בגוגל מבינים שלפעמים צריך להוריד תוכן מסוים מהאתר, שלפעמים מוצרים וגם תכנים יכולים להפוך ללא רלוונטיים בשביל העסק או
האתר שלנו – ושכמה שיותר מהר הם ייעלמו מתוצאות החיפוש כך יהיה יותר טוב לכל הצדדים. אחת הדרכים שהם נתנו לנו הוא כלי ההסרה
ב-Search Console, שדרכו אפשר לבקש מגוגל פשוט לא להעלות עמוד מסוים (או קבוצת עמודים) בתוצאות החיפוש, ובהמשך לשיפורים
השונים לממשקים של גוגל קיבל גם הוא מתיחת פנים קלה
מהחברים שלGoogle Webmasters .
הכל כדי שננקה אחרינו 😉

כלי ההסרה של גוגל במראה חדש

עד כאן מקבץ הדברים המעניינים שקרו בעולם החיפוש בשבוע החולף. סה”כ היה לנו די רגוע השבוע ולא היו שינויים משמעותיים בזירה
כשרוב השיח היה סביב עדכון
ה-Rich Results מהשבוע שעבר
, על ההשלכות הצפויות ממנו בחיפוש, וכמובן מה זה אומר על אופי החיפושים, עלינו ועל גוגל
בשנים הקרובות