X

  • שנהיה בקשר?
    כל שאלה או בקשה תתקבל בברכה

    שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

איך אפשר לחסוך 40% מההשקעה בפרסום בווידאו?

התראות ישירות לתיבת המייל שלך
על כל מה שחדש בעולם הדיגיטל?
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

בתחילת דרכו של הוידיאו באינטרנט, הוא התחיל בצילום מאוזן, כמו במסך הטלוויזיה.  עם הגעתו של המובייל – התהפכו היוצרות והחלה המלחמה בין צילום ורטיקלי לצילום רוחבי.

כיום רוב הגלישה באינטרנט מתבצעת מהסמארטפון – לכן אי אפשר שלא להתייחס אליו, וצריך להודות – כשמדברים על שיווק בווידיאו, הורטיקל ניצח וכנראה שהוא הולך להישאר פה לפחות לעוד כמה שנים.

עם עליית השימוש במובייל – מגמה שממשיכה לגדול מיום ליום –  אנחנו צריכים להתאים את עצמנו אליו יותר. וצריך להתייחס לנתון בסיסי וחשוב: אנשים לא מוכנים לסובב את הסלולר שלהם. הצפייה בורטיקל, פשוט יותר נוחה.

הנתונים שאספנו כדי להוכיח שורטיקלי יעיל יותר מרוחבי

כמובן שאי אפשרי להניח הנחות בלי להתבסס על קצת דאטה.

בשביל להוכיח את הטענה, נאספו נתונים מ:

60 מודעות וידיאו אורגניות
17 לקוחות שונים
3.6 מיליון צפיות

כאשר חלק מהמודעות רוחביות וחלק ורטיקליות.

את הנתונים בחנו במודלים סטטיסטיים כדי להוכיח את הטענה על ידי המדדים הבאים:

% צפייה מחשיפה
% צפייה מאורך הסרטון
% אינגיי’מנט*

*אינגייג’מנט – מעורבות כלשהי של המשתמש עם הפוסט. יכול להיות הקלקה ומעבר לעמוד הנחיתה, יכול להיות תגובה, לייק או שיתוף ועוד.

  • חסכון של עד 40% בעלות לצפייה
  • אחוז הצפייה מחשיפות גבוה ב-33% במודעות ורטיקליות
  • ב-99.95% מהמקרים משך צפייה בפורמט ורטיקלי גבוה יותר
  • משך הצפייה* במודעה ורטיקלית ארוך ב-71%
    *ביחס לאורך הסרטון
  • במובהקות של99.5% ההסתברות שמשתמש יתחיל לצפות בסרטון ורטיקלי גבוהה יותר