41%+ עלייה ביחס ההמרה | 247%+ שיפור בעלות ההמרה
שיפור ומעבר לעבודת מדיה מבוססת דאטה
להאגיס קהלי יעד מאוד מובחנים, בעיקר אימהות צעירות, אשר מוטות דיגיטל. האתגר המשמעותי ביותר עבור האגיס הינו לאתר את אותם קהלים ממוקדים ולתקשר איתם באופן יעיל ואפקטיבי.
לקראת השקת מגבונים חדשים של האגיס, נדרשנו לאתר את הקהלים הרלוונטיים ולייצר מסע צרכני שיעביר את המסר ויוביל להורדת קופון.
טכנולוגיית DMP – Data Management Platform / LOTAME
טכנולוגיה זו מאפשרת לאסוף ולנהל התנהגויות דיגיטליות ולייצר מהן קהלים חכמים שניתן לתקשר איתם.
איסוף דאטה חוצה פלטפורמות
לקראת הקמפיין, אספנו התנהגויות דיגיטליות מכל הנכסים הדיגיטליים של האגיס וייצרנו קהלים רלוונטיים.
בנוסף, במהלך הקמפיין, אספנו מכל ערוצי המדיה דאטה הכוללת הקלקות, השלמות צפייה והורדות קופון. את הדאטה שאספנו ניהלנו במערכת ה- DMP.
יצירת קהלים לטירגוט
באמצעות הדאטה שאספנו, לפני הקמפיין ובמהלכו, יצרנו בפלטפורמה מספר קהלים מובחנים: נשים 25-45, כל קהלי האגיס, אימהות במעורבות גבוהה.
בנוסף אליהם, יצרנו קהל חדש וייחודי שהתעדכן כל הזמן – קהל שנחשף לקמפיין אבל לא השלים שום אינטראקציה: לא הקליק על המודעות, לא השלים צפיה ולא הוריד קופון.
הגשת תוכן פרסונלי
כל הקהלים קיבלו בנגיעה ראשונה (עד 3 פעמים ליוניק) מסר מוכוון מודעות למגבונים החדשים. הקהל ה”חי” שלא הגיב לקריאייטיב המודעות, קיבל קריאייטיב דומה אך מעודד המרה, כאשר כל מי שיצר אינטראקציה נגרע אוטומטית מהקהל ה”חי”.