X

  • שנהיה בקשר?
    כל שאלה או בקשה תתקבל בברכה

    שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

כך האגיס הגדילה פי 7 את כמות ההמרות באמצעות עבודת מדיה מבוססת דאטה

התראות ישירות לתיבת המייל שלך
על כל מה שחדש בעולם הדיגיטל?
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

41%+ עלייה ביחס ההמרה | 247%+ שיפור בעלות ההמרה

אתגר הלקוח

huggies and umd logos
שיפור ומעבר לעבודת מדיה מבוססת דאטה

להאגיס קהלי יעד מאוד מובחנים, בעיקר אימהות צעירות, אשר מוטות דיגיטל. האתגר המשמעותי ביותר עבור האגיס הינו לאתר את אותם קהלים ממוקדים ולתקשר איתם באופן יעיל ואפקטיבי.

לקראת השקת מגבונים חדשים של האגיס, נדרשנו לאתר את הקהלים הרלוונטיים ולייצר מסע צרכני שיעביר את המסר ויוביל להורדת קופון.

הפתרון

טכנולוגיית DMP – Data Management Platform / LOTAME

טכנולוגיה זו מאפשרת לאסוף ולנהל התנהגויות דיגיטליות ולייצר מהן קהלים חכמים שניתן לתקשר איתם.

איסוף דאטה חוצה פלטפורמות

לקראת הקמפיין, אספנו התנהגויות דיגיטליות מכל הנכסים הדיגיטליים של האגיס וייצרנו קהלים רלוונטיים.

בנוסף, במהלך הקמפיין, אספנו מכל ערוצי המדיה דאטה הכוללת הקלקות, השלמות צפייה והורדות קופון. את הדאטה שאספנו ניהלנו במערכת ה- DMP.

יצירת קהלים לטירגוט

באמצעות הדאטה שאספנו, לפני הקמפיין ובמהלכו, יצרנו בפלטפורמה מספר קהלים מובחנים: נשים 25-45, כל קהלי האגיס, אימהות במעורבות גבוהה.

בנוסף אליהם, יצרנו קהל חדש וייחודי שהתעדכן כל הזמן – קהל שנחשף לקמפיין אבל לא השלים שום אינטראקציה: לא הקליק על המודעות, לא השלים צפיה ולא הוריד קופון.

הגשת תוכן פרסונלי

כל הקהלים קיבלו בנגיעה ראשונה (עד 3 פעמים ליוניק) מסר מוכוון מודעות למגבונים החדשים. הקהל ה”חי” שלא הגיב לקריאייטיב המודעות, קיבל קריאייטיב דומה אך מעודד המרה, כאשר כל מי שיצר אינטראקציה נגרע אוטומטית מהקהל ה”חי”.

התוצאות בפועל

  • הקהל ה”חי” היה בעל אחוז ההמרה הגבוה ביותר מבין כל הקהלים – 41% המרה!
  • יחס המרה זה היה גבוה פי 2 מקהל האימהות המעורבות (20%) וכמעט פי 7 יותר גבוה מקהל הנשים 25-45 (6%).
  • קהל האימהות המעורבות המיר בעלות להמרה הנמוכה ביותר מבין הקהלים – טובה ב-247% מקהל הנשים 25-45.

גרף תוצאות בפועל