המהלך אמנם פשוט אך הביצוע מאתגר. רמת המעורבות הנדרשת מהצרכנים גבוהה מאוד – החל מהרשמה, לרכישת האריזות ולניקובים הוירטואלים, כל זאת במהלך כחודשיים כאשר התגמול אינו מיידי אלא מגיע לאחר רכישת 5 אריזות.
בנוסף, האגיס פונה לקהל ממוקד של כ 400,000 הורים בו זמנית. הצורך להגיע באופן מדוייק לקהל ולמנוע “בזבוז” הוא קריטי.
קריאייטיבים מותאמים לכל שלב במסע הצרכני תוך הגשה ושימוש במדיה פרוגרמטית ובערוצים פנימיים
תכנית המדיה בקמפיין תוכננה על פי מסע הצרכן והקהלים של האגיס – באופן פרוגרמטי מההתחלה עד הסוף.
השימוש בטכנולוגיות פרסום פרוגרמטיות איפשר את הטרגוט הפרסונלי, קניית המדיה הממוקדת והגשת הקריאטיב המתאים לכל קהל.
פריצת הדרך של המהלך היא יצירתה של תכנית תמריצים פרסונאלית וחכמה, שמלווה את האמהות והאבות במשך חודשיים, החל משלב המודעות למבצע, ודרך כל התהליך עד להשלמתו, ואף מעבר, באמצעות חדשנות טכנולוגית דיגיטלית פרוגרמטית ושימוש מתקדם בערוצים הפנימיים. קמפיין 6 בום יצר דרך חדשה לתקשר עם הצרכנים באופן פרסונאלי ובצורה מתמשכת, שתייצר מולם אינטראקציה פרסונלית ואפקטיבית, תוך שמירת דאטה להמשך פעילות מול הצרכנים.