יותר ויותר חברות אופנה מתחרות עוברות למכירות איקומרס (גולף, רנואר במקביל לתחרות משמעותית בחו”ל) ויוצאות במבצעים אטרקטיביים
לייצר מאגר נתונים מפולח מכמות המבקרים והקונים האדירה ולתעל אותו לעבודה דיגיטלית חכמה
על ידי יצירת מערך חכם ומתקדם של מדידה ואנליזה יצרנו קהלים לפי סגמנטים שונים של פילוח דמוגרפי, גיל, מגדר, גילאי ילדים, חברות במועדון, הרגלי גלישה. הפניה ברשת לאותם קהלים הייתה מפולחת ומבוססת על ביצועים של כל קהל
גידול של 60% במכירות באתר תוך שנה