מיגרציה של האתר הקיים, כולל כל התכנים והמדידה לשרת חדש, למערכת תוכן חדשה ולעיצוב ומבנה חדש. לא רק מעבר דירה, ממש רילוקיישן. מעבר כזה הוא תמיד אתגר גדול מבחינות SEO. שמירה על המיקומים של ביטויים ראשיים מקודמים בזירה היפר-תחרותית כמו זירת הביטוח תוך כדי מיגרציית אתר מאד גדול היא אתגר לא קטן שכולל טיפול מלא באתר החדש שמיועד לעלות לאויר כדי לוודא עליה במצב אופטימלי ל-SEO, ובמקביל טיפול במעבר התכנים עצמם וביצוע מיפויים מלאים של שני האתרים כדי להגדיר הפניות מדויקות – וגם אם עושים את כל זה כמו שצריך עדיין ברוב המקרים נחווה אחרי המיגרציה תקופה קצרה של תנודות במיקומים הזמן שגוגל קולט ומעכל את העמודים החדשים שלנו.
אם נבצע את התהליך המסובך הזה, שכולל כמה וכמה זרועות שכל אחת מנהל פן שונה, בצורה כמה שיותר הדוקה ושקופה ועם בקרה מתמדת – נצליח לנהל את התהליך ולבצע את המיגרציה עם תקופת תנודות קצרה ככל האפשר במיקומים האורגניים.
לכל אורך תקופת הבניה ניהלנו שיח שוטף עם צדדי הפיתוח, ה-IT, השיווק, והרגולציה כדי לוודא שהאתר החדש יהיה מוכן לעליה לאויר ולקליטת כל התכנים מהאתר הקיים בצורה הטובה ביותר. ככל שהתקרב מועד העליה לאויר השיח הפך לתכוף וצמוד יותר, ובעת עליית האתר החדש נערכו בדיקות ונשלחו תוצאות ותיקונים Online.
מיגרציית אתר ותכנים מדויקת לסביבה חדשה המותאמת יותר לחיפוש האורגני מדסקטופ ומובייל, שגרמה לכך שלא היו תנודות במיקומים בכלל – אלא עליות בלבד בכל זירות הפעילות. ממיקום ממוצע של 2.9 בחיפוש לפני המעבר עלינו להיות במיקום ממוצע של.. 1, ועזרנו לשפר את ההמרה באתר במעל 100%.