X

  • שנהיה בקשר?
    כל שאלה או בקשה תתקבל בברכה

    שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Wave 9

כבר 9 שנים ש-WAVE, המחקר הגלובלי של UM, מייצר עבור השוק אינסוף תובנות ונתונים שמרימים לביצועים עסקיים טובים יותר.
התראות ישירות לתיבת המייל שלך
על כל מה שחדש בעולם הדיגיטל?
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

חושבים שאתם יודעים הכל על הלקוחות שלכם?
תחשבו שוב.

כבר 9 שנים ש-WAVE, המחקר הגלובלי של UM, מייצר עבור השוק אינסוף תובנות ונתונים שמרימים לביצועים עסקיים טובים יותר.

השנה התפרס המחקר על פני 79 מדינות (כולל אחת קטנה עם שפם) והתמקד בניתוח הרגעים, (“Moments”) שעוברים צרכנים במערכי ענק של נקודות מפגש ובמגוון קטגוריות.

  • מה עובר לצרכן בראש כשהוא עושה קניות בעבודה, לעומת קניות בבית בלילה במיטה?
  • לאיזה צורך אנחנו, כמותגים, נדרשים לתת מענה?
  • באיזה מצב רגשי הוא נמצא?
פרסונה דיגיטלית

ישראל ישראלי
  • אנחנו חיות אינטרנט – ישראלים מבלים כל יום למעלה מ 200 דקות אונליין, יותר מכל מדינה אחרת בעולם!
  • 60% מאיתנו מצהירים שרשתות חברתיות הן חלק בלתי נפרד מחיינו
  • 53% מאיתנו מפגינים תסמיני ג’אנקיז וחווים לחץ כשאין לנו גישה לאינטרנט
  • עממית? 92% מהישראלים נכנסים ברמה היומית לווטסאפ – הפלטפורמה הפופולארית ביותר בארץ

הרגעים שמניעים את האקו-סיסטם הדיגיטלי

אמיר וייס, מנכ״ל UM Digital | הגל התשיעי – הרגעים שמניעים את האקו-סיסטם הדיגיטלי כנס MAD, יולי 2017